Aslıhan Kazancı - GÖKADA

Kâr-ı Üstad Muhammed Siyahkalem'in tasvir ettiği bariz ifritlerin yanında tembel ya da hiçbir işe yaramadığının farkında olmayıp baş ifritleri sulayan dolaylı ifritler.

Devamı →

Orta Doğu'daki gelişmelerin, özellikle DAEŞ'in Batı'da İslam dünyasına ve bölgenin tarihine olan merakı arttırdığı söylemek mümkün.

Devamı →

Kafamda bir kulaklık...

21 Eylül 2016

KENT-Kültür devamlılığı bakımından ne kendinden öncesi ne kendi dönemiyle en ufak bir ilişki kurmayan, kurması bile beklenmeyen hatta kendi cinsleri arasında bile pespaye olmaları dışında bir tutarlılığı olmayan o binalar... (Yazan: Aslıhan Kazancı)

Devamı →

Mete Atatüre ve ekibinin ölçtüğü, meczuplarca hissedilegelen ve bilimsel olarak da öngörülen fakat kanıtlanmamış kuantum gürültüsü de; uzaysal ve uzamsal senfoniler için yeni şanslar sunuyor. (Yazan:Aslıhan Kazancı)

Devamı →

Üç fotoğraf var aklımdan çıkmayan. Aslında artık fotoğraf da olmayan. Fotoğrafı çekenin fotoğraftan artık tamamen kaybolduğu ve öneminin kalmadığı, ışığın tamamen mânâya dönüştüğü. Yazan: Aslıhan Kazancı

Devamı →

Yetmez ama yeter!

25 Eylül 2015

Suçun bizzat bireylerde olduğu fakat kolayca nam-ı diğer Matrix'e de atılabileceği bu bağlamda birde nefes almaya ve varoluşunu içtenlikle yaşamaya çalışan deliler var. Kelebek deliler…

Devamı →

Bu yazı gerçeküstü bir yazıdır. Yazıdaki kişi ve kurumların gerçek(?) hayatla doğrudan ilgisi vardır ancak anlamlandırması güç ve bir o kadar da ilkel "şey"lerden ve onların yarattığı izdüşümlerden bahseder.

Devamı →

Tutankhamun ideal muktedir değildi. 19 yaşında ölmesinin sebebi: bir hanedanlık bağlamında inanması daha tatmin edici olan at yarışı kazası ya da bir kumpas da değildi. Aslıhan Kazancı

Devamı →

1 metre, ışığın boşlukta 1/299.792.458 saniyede aldığı yol olarak tanımlanmıştır. Parametreler; ışık, boşluk ve zaman. Işığı tanımlayan boşluk ve zaman mı? Boşluğu tanımlayan ışık ve zaman mı? Zamanı tanımlayan ışık ve boşluk mu?

Devamı →

Hemen olmasını istediklerin “hemen” olmuyorsa ve hatta yakın zamanda olacak gibi de görünmüyorsa, “hemen” harekete geçmekten başka bir kür ve “hemen” harekete geçmek kadar etkili başka bir şey yok sanırım.

Devamı →

Bir figür olarak arkadan görünüyoruz; biz kendi gördüğümüzü süzerken, görünenlere dalarken.

Devamı →

Bilenler bilir, Barış Manço’nun mesajlar verdiği şarkılarındandır. Şarkı, zalim Nick’den bahseder.

Devamı →

“Ressam Yunus Emre”

17 Aralık 2013

Bursa Cezaevi, Cumhuriyet’in ilk yılları, Anadolu’nun hali, resim ve halk, usta-çırak ilişkisi, hem akrepsi hem serçemsi hem midyemsi ve hem koyunsu Anadolu desenleri…

Devamı →

Kötü kötülüğünü açıkça sunarken sadece “seyrede-kalma” halini tuhaf buluyorum. Belki de biz de seyretmekten ötürü gerçekleri kavrama mekanizmasından iyiden iyiye kopmuşuzdur. Aslıhan Kazancı

Devamı →

Çingeneler ya da “Romanlar”. Siz nasıl ifade etmek isterseniz edin ama ben “çingene” demeyi daha samimi, resimsi, renkli ve ahenkli buluyorum. Aslıhan Kazancı

Devamı →

Momento Mori sanat tarihinde sanatçıların eserlerinde yer verdikleri; ölümü, ölümlülüğü hatırlatmak üzere kullanılmış, yaşarken unutulan bu gerçeği çağrıştıran konseptleri ifade eder.

Devamı →

“Soyut nedir?”, “Soyut sanat nedir?”, “Nasıl soyut yaşanır?” uzun zamandır irdelediğim sorular...

Devamı →

Copyright © 2013 by Simurg Medya. Tüm Hakları Saklıdır.

elektrik malzemeleri